sobota, 26 maja 2012

004 Blendy z Rihanną + BONUS

Elo, co tam u was? U mnie spoko. Dzięki za komentarze jesteście Wielcy.! Dziś bledy z kim? z Rihanną. Nawet będzie bonus. To to zaczynamy od blendów, jak zwykle ich wymiary wynoszą 600x600.





A bonusem są.....? Tła, muszę się przyznać, że bonusem miało być coś innego, ale znalazłam fajne tła i postanowiłam wam je dodać. : D






 No to by bylo na tyle. Czekam na komy.!
BIERZESZ=PISZESZ

Za 10 komentarzy:
- Wyspa dodatków z Ianem Somerhalderem

OFERTA:
Za 4 komentarze polecę twojego bloga w następnej notce.

13 komentarzy:

  1. Robisz świetną grafikę, czekam na na post z Ianem . ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że użyłaś tekstury z mojeego bloga: INTRACTIVE.blog.onet.pl , krórą wyk. sama :) bardzo ładne te blendy . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, masz świetnego bloga tylko nie wiem dlaczego tak długo nie dodajesz nowej notki : (

      Usuń
  3. Masz zajebistego bloga, czekam na post z Ianem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, naprawdę masz dobre pomysły. Podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 kom - poproszę o polecenie mojego bloga w następnej notce .

    OdpowiedzUsuń