niedziela, 6 maja 2012

001 Mix Blendów, Początek

Witajcie, bloga będę prowadzić ja.! Nierobie super dodatków, ale zawsze chciałam mieć bloga. Więc wzięłam się za grafikę bo opowiadania mi się nie chce pisać ^.^
Na dziś przygotowałam mix blendów. Nie jest ich dużo heh ; p Wymiary blendów to 600x600. Są blendy z teksturą i bez. Jest 1 blend z Niallem Horanem < 3, 2 z Seleną Gomez ; * i 1 z Jessie J. Niektóre moje prace to może nie są blendy, ale ja je tak nazywam hehe







BIERZESZ = PISZESZ
Podobają się? ; >


Za 10 komentarzy notka z:
- blendy z Louisem Tomlinsonem
- tekstury

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog! Obrazki też ! Robisz nagłówki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na te z Louisem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne blendy . ! Zrobisz jakieś dodatki z One Direction ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w następnej notce będą blendy z Louisem. ; )

      Usuń
  4. No i mam nadzieję, ze ja też dostanę komentarz . :))) Blog jest supper, ale dodaj więcej z 1D .. ;(

    Dam jeszcze raz link do mojego bloga: www.directionerblogger.blogspot.com

    Zapraszam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, biore kilka blendów ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Biore blendy. Czekam na następna notke.! . ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. widac ze tekstury dodawane w photoscape , i one zeszpeciły blendy :C

    OdpowiedzUsuń
  8. ~ Świetne Blendy czekam na więcej . : *

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne. : ) zrobisz kiedyś z Rihanną? ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Hmm a robisz moze przypadkiem banery ? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mix`y i wgl cały blog

    OdpowiedzUsuń
  13. BOSKI BLOG BIORE ZDJ Z SELENĄ GOMEZ

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne. Biorę blendy z Niallem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłam 1 blenda z Seleną "Hit the lights ". Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale to śliczne . *o* Moje dodatki mogą się przy tym schować. XD

    OdpowiedzUsuń